2011. december 27., kedd

Blackberry 9700 független - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladásra bocsájtom Blackberry 9700as készülékem. Szoftver szempontból a legújabb van rajta, tökéletesen fut, Appworld , Blackberry Messenger. Tudok hozzá adni hálózati töltőt, és adatkáblet. A Mammut kettőben található Használt Gsmtől vásároltam, a tartozékait nem kaptam meg, fél évig hivogattam őket, de nem küldték el, aztán feladtam. Az aksijával van valami gond, én papírdarabot raktam a hátlap, és az aksi közé, hogy gond nélkül működjön, de nincs kedvem vesződni a szervíz részével. Szerintem egy aksi csere, vagy egy hátlap csere teljesen megoldaná a gondot, képet rakok fel kérésre. Csere csak androidos, vagy Windows Phone-ra érdekel. Személy szerint úgy gondolom, hogy nagyon szerethető készülék, de a hátlap cserére nem akarok  se időt, se pénzt fordítani. Ha kérdés van szívesen válaszolok.

Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-04 05:28
. Blackberry 9700 független - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Fontos